17 Mart 2013 Pazar

Çanakkale Türküsü Dinle (18 Mart)



Sponsorlu Bağlantılar

18 Mart 1915'de Yapılan Çanakkale Savaşının türküsü veya şarkısı dinle
Her yıl ülkemizde 18 mart günü çanakkaledeki şehitlerimiz için anma törenleri yapılır.Çanakkale içinde vurdular beni,ana ben gidiyom düşmana karşı diye başlayan türküyü duyan her Türkün tüyleri diken diken oluyodur.
Çanakkale Türküsü Sözleri
Çanakkale içinde vurdular beni
Ölmeden mezara koydular beni of gençliğim eyvah
Çanakkale içinde aynalı çarşı
Anne ben gidiyom düşmana karşı of gençliğim eyvah
Çanakkale içinde bir kırık testi
Anneler,babalar ümidi kesti of gençliğim eyvah
Çanakkale içinde sıra sıra selviler
Binbaşılar oturmuş asker öğüt of gençliğim eyvah
Arıburnunda çıktık yan basa basa
Hep düşmanlar kaçıyor kan kusa kusa of gençliğim eyvah
18 mart şehitleri anma günü

0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)