26 Mart 2013 Salı

Disney Channel Canlı Yayın İzle



Sponsorlu Bağlantılar

Disney channel türkçe canlı izle
Walt Disneyin çocuklara armağanı olan Disnet Tv türkçe olarak Türkiyede yayına girdiğinden beri bu alanda bir numaraya oturdu.En sevilen çocuk kanalı disney channel yayın akışı konusunada sitemizden bakabilirsiniz

 Disney Tvde Reytingi en yükse olan diziler:Zack ve Cody Güvertede,Bir Çift Kral,Austin ve Ally,Jessie,Köpek Stan Yazıyor,Jessie,Violetta,Haydi Çalkala ve Türk Yapımı Zil Çalınca.
Disney tvnin yeni programlarını blogumuzdan takip edebilirsiniz.


Uydu Frekans Bilgileri(Disney Channelı Nasıl İzlerim) 
Türksat 2A - Frekans Bilgileri: 12015 H – Yatay 27500 
Digiturk Kanal 167 
D-Smart Kanal 130 
Teledünya Kanal 169 
Tivibu Kanal 120

2 yorum:

  1. Violettayı izlemek istiyorum fakat tabletten hiç bir yerde izleeme yeri yok disney bana yardım ett a bide canlı izlemek istiyordumm

    YanıtlaSil
  2. Violettayı izlemek istiyorum fakat nerede bulamıyorum ... youtubeyede baktım yok

    YanıtlaSil

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)