5 Haziran 2015 Cuma

Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım Türküsü Sözleri



Sponsorlu Bağlantılar

Sivas Şarkısla yöresine ait Aşık Veysel'in efsane türküsü Uzun İnce Bir Yoldayım en çok sevilen eserlerinin başında geliyor.Bu türkünün tam sözleri ve uzun ince bir yoldayım türküsünü dinlemek isteyenler için bir makale yazalım dedik umarım faydalıda olmuşuzdur.




 Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım Sözleri

Uzun İnce Bir Yoldayım
Gidiyorum Gündüz Gece
Bilmiyorum Ne Haldeyim
Gidiyorum Gündüz Gece

Dünyaya Geldiğim Anda
Yürüdüm Aynı Zamanda
İki Kapılı Bir Handa
Gidiyorum Gündüz Gece

Uykuda Dahi Yürüyom
Kalmaya Sebep Arıyom
Gidenleri Hep Görüyom
Gidiyorum Gündüz Gece

Kırk Dokuz Yıl Bu Yollarda
Ovada Dağda Çöllerde
Düşmüşüm Gurbet Ellerde
Gidiyorum Gündüz Gece

Düşünülürse Derince
Uzak Görünür Görünce
Bir Yol Dakka Miktarınca
Gidiyorum Gündüz Gece

Şaşar Veysel İş Bu Hale
Kah Ağlaya Kahi Güle
Yetişmek İçin Menzile
Gidiyorum Gündüz Gece 

Uzun İnce Bir Yoldayım
Aşık Veysel


0 yorum:

Yorum Gönder

Etiketler

animasyon (2) biyografi (23) internet (16) komik (6) müzik (15) oyunlar (9) resim (17) sinema (7) video (20)